»Nanašal sem se na podnebno vprašanje.«
»Moja vizija mesta temelji na sijajni zgodovini in kulturi Firenc, nudi lepoto, varnost in čistočo ter zagotavlja tudi svobodo državljanov. (...) Le Cascine (park v Firencah, op. n.) je velik problem, ki ga je treba odločno obravnavati. Lahko se vrne, kot je Central Park v New Yorku, ki se je ponovno rodil z lepoto, športom in kulturo.«
»Muzeji morajo pripovedovati številne zgodbe in obiskovalca ne smejo prepuščati samega sebi s predpostavko, da je sam odgovoren za razumevanje del. Takšen pristop je napačen.«
»Star tip muzeja, kjer so kazali samo objekte in nič drugega, včasih celo brez napisov, saj so obiskovalci dela poznali iz šole, ne deluje, saj te družbe ni več. Ne moremo voditi muzejev za družbo, ki je ni več.«
»Čudno pa se mi zdi, da so na vrhu desetih najpomembnejših italijanskih kulturnih ustanov, kot so La Scala, gledališče San Carlo v Neaplju, torinska opera, galerija Uffizi, Narodni muzej v Rimu, Pompeji in Pinakoteka v Sieni, tujci.«
»Nenavadno je, da država, kot je Italija, s pomembnimi umetniškimi univerzami, ki so v Rimu, Neaplju, Firencah in Milanu, ne zmore zagotoviti ustreznih menedžerjev. Tujci so v redu, a stvari bi se morali lotiti uravnoteženo.«
»Konec poletja bomo začeli urejati muzej mode v skladu s sodobnimi standardi. Vsak, ki želi prispevati, je dobrodošel.«
»Po dveh letih pandemije imamo trenutno nižji proračun: to in naslednje leto bosta za nas najtežja. Vendar smo zelo optimistični, saj smo imeli januarja in februarja dvajset odstotkov več obiskovalcev, kot smo pričakovali. Zato so bili prvi trije meseci letošnjega leta izjemno pozitivni.«
»Upanje je, da bo sodobna razstava spremenila sistem in miselnost, ki 'prelahko najde opravičilo za ljudi, ki so zagrešili tovrstne zločine'.«
»Na ponovno odprtje smo se skrbno pripravili. Javnost presenečamo tako z mojstrovinami, ki jih še ni imela priložnosti videti, kot tudi nekaterimi dobro znanimi, ki pa so zdaj razstavljene tako, da jih lahko obiskovalci odkrivajo na novo.«